Autodesk Maya – pokročilé techniky modelování

Autodesk Maya NICOM

cena kurzu:
od 6990 Kč bez DPH od 8458 Kč s DPH
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
MP10
Praha
16.05.2024 - 16.05.2024
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
6 990,00 Kč
MP10
Brno
20.05.2024 - 20.05.2024
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
6 990,00 Kč
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Zvládněte efektivní techniky tvorby komplexních modelů v Autodesk Maya a usnadněte si tak práci na vašich projektech. V kurzu se naučíte vytvářet komplexní modely s využitím polygonálních a sochařských technik tvorby organických modelů. S využitím NURBS technik si usnadníte tvorbu pevných povrchů a pomocí UV mapování se naučíte připravit své modely pro tvorbu textur a další zpracování.

Předpokládané znalosti

  • Pro hladký průběh kurzu jsou potřebné základní znalosti práce s (Windows, MacOS, Linux).
  • Nutné znalosti na úrovni kurzu Autodesk Maya – úvod do 3D.
  • Základní orientace v počítačové grafice je velkou výhodou.
  • Kurz je veden na platformě Windows. Autodesk Maya však můžete mít i na MacOS nebo Linux. Proto znalost práce s není pro absolvování nutností.

Cíl kurzu

  • Prohloubit znalosti tvorby modelů a představit pokročilé techniky přípravy a zpracování.

Zaměření kurzu

  • Kurz je určen všem uživatelům Autodesk Maya, kteří chtějí prohloubit své znalosti tvorby modelů a zefektivnit jejich přípravy pro další práci, jako je například tvorba textur, animace nebo 3d tisk,
  • kurz je připraven jako pokračování kurzu Autodesk Maya – úvod do 3D a je vhodný zejména pro uživatele v oblasti animace, vizuálních efektů a tvorby her.

Studijní materiály

  • Digitální autorské materiály lektora.

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.



Obsah kurzu

Pokročilé polygonální modelování

  • Sochařské nástroje – Sculpting (Sochání)
  • Topologie
  • Kombinování
  • Čistění modelu
  • Vyhlazování
  • Parametrické deformátory

Modelování s NURBS

  • Vytváření povrchů pomocí křivek
  • Editace NURBS modelů
  • Využití

Rozbalování modelů

  • UV Unwrap
  • Příprava modelů pro texturování

Co se naučíte

  • Pokročilé techniky modelování a mapování.
  • Techniky tvorby a editace modelů od využití křivek a povrchů až po sochařské nástroje.
  • Vytvářet komplexní modely a připravit je k dalšímu zpracování, jako je například malování textur, 3d tisk, nebo využití v herních enginech.

Návaznost kurzů

Hodnocení kurzu

Tento kurz ještě nikdo nehodnotil

Zobrazit všechna hodnocení
Ondřej Hudeček

lektoři

Lektor grafiky a 3D programů
Zobrazit tým

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit