Tvorba vizuálního obsahu pro sociální sítěPokročte NICOM |
Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE
Sociální sítě jsou místem, kam se chodí lidé bavit. Zároveň je to však nenápadný, ale tvrdý a výkonný prodejní nástroj. Cílem správce sociálních sítí je sdílet s uživateli své produkty tak, aby je prezentace bavila. Nezbytností je unikátní vizuální obsah, který si mnohdy správci musí obstarat na vlastní pěst. V praxi to znamená vzít foťák nebo mobil a naaranžovat scénu tak, aby konečného diváka zaujala.
Ukážeme vám, jak používat různé nástroje a techniky pro tvorbu fotografií, videí a grafiky, které budou oslovovat vaši cílovou skupinu a zvyšovat jejich interakci. V kurzu vám prozradíme také nejnovější trendy a best practice pro sociální sítě.
|
|