Kurz budování osobní značky na sociálních sítích

Sociální sítě NICOM

cena kurzu:
od 12990 Kč bez DPH od 15718 Kč s DPH
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
I001
Praha
23.05.2024 - 24.05.2024
9:00 - 16:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
12 990,00 Kč
I001
Brno
11.06.2024 - 12.06.2024
9:00 - 16:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
12 990,00 Kč
I001
Brno
11.09.2024 - 12.09.2024
9:00 - 16:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
12 990,00 Kč
I001
Brno
05.12.2024 - 06.12.2024
9:00 - 16:00
2 dny / 16 výukových hodin
Volno
12 990,00 Kč
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Postavte si základy své osobní značky, která je autentická, pojetím originální, působí organicky a vyjadřuje exkluzivitu. Na kurzu si založíte, nebo vylepšíte svoje sociální sítě tak, aby byly efektivní a smysluplné a pracovaly za vás i když spíte. Prakticky začnete šířit svoji značku již v den školení a překonáte svoji obavu ze sociálního prostoru na sociálních sítích.

Předpokládané znalosti

  • Základní znalost práce s počítačem na úrovni běžného uživatele.

Cíl kurzu

  • Definování a vybudování vlastní značky, umět o ní hovořit na sociálních sítích a vědět co, jak a kam na sociální sítě přispívat.

Zaměření kurzu

  • Kurz je vhodný pro všechny obchodní manažery, obchodníky, náboráře, vedoucí pracovníky,
  • pro ty, kteří se chtějí profesně nebo osobně prezentovat na sociálních sítích a zatím nevědí (možná se i trochu obávají), jak na to.

Studijní materiály

  • Pracovní flip v ceně kurzu.

Na kurz je potřeba přinést

  • Založený profil na Facebooku.
  • Založený profil na LinkedIn.

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.

Obsah kurzu

1. den - Osobní nastavení

  • Kdo jsem, čím jsem a co chci?
  • Součásti osobní značky.
  • Komu a čemu značka slouží.
  • Hledání své vlastní značky.
  • Hlavní principy brandu: autentičnost – organičnost – originalita – exkluzivita.

2. den – Práce se sociálními sítěmi

  • Principy fungování soc. sítí aneb, co to vlastně užitečného umí?
  • Co, kde, jak, kdy, proč, s kým sdílet.
  • Nastavení efektivního profilu na Facebooku a LinkedIn.
  • Efektivní práce s kontakty.
  • Získávání doporučení a referencí.
  • Připojování se do skupin, vedení komunikace, přidávání komentářů a příspěvků.

Budete upgradovat vaše facebookové stránky, LinkedIn, Twiter… a naučíte se na nich komunikovat tak, aby o vás bylo slyšet.

Co se naučíte

  • Základní principy fungování soc. sítí aneb, co to vlastně užitečného umí?
  • Co, kde, jak, kdy, proč, s kým sdílet.
  • Nastavit si efektivní profil na soc. sítích (Facebook, LinkedIn...)
  • Efektivně pracovat s kontakty.
  • Získávat doporučení a reference.
  • Připojit se do skupina vést a moderovat komunikaci (přidávání komentářů a příspěvků).

Hodnocení kurzu

Tento kurz ještě nikdo nehodnotil

Zobrazit všechna hodnocení
Bc. Jiří Bréda

lektoři

Lektor kurzů soft skills
Zobrazit tým

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit