Bc. Aneta Cholevová

Bc. Aneta Cholevová

Lektorka soft skills

Vzdělání  

Září 2008 – Prosinec 2008 – Program Erasmus 

  • Management lidských zdrojů, Teorie organizace, Obchodní právo, Hospodářská politika a média 
  • Universita v Mariboru, Slomškov trg 15, 2 000 Maribor, Slovinsko  

Září 2007 – Červen 2010 – Bakalář  – Hospodářská politika a správa, obor - Eurospráva

  • Podniková ekonomika, Mikroekonomie, Makroekonomie, Marketing, Podpora podnikání v EU, Management, Finance, Veřejná ekonomika a správa, Hospodářská politika EU, Ekonomika rozvojových zemí, Světová ekonomika, Regionální politika EU, apod. 
  • Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 17. listopadu 15/2172, 708 33, Ostrava 

 Září 2003 – Červen 2007 – Maturita – Ekonomické lyceum 

  • Ekonomika, Účetnictví, Písemná a elektronická komunikace, Informační a komunikační technologie, Anglický jazyk, apod. 
  • Obchodní akademie a Vyšší odborná škola sociální, Ostrava-Mariánské Hory, příspěvková organizace, Karasova 16, 709 00, Ostrava

 

Profesní vývoj 

2016 – lektorka měkkých dovedností – NICOM, a. s.

 

Říjen 2015 – 2016 – lektorka měkkých dovedností – ICTPro s.r.o.

  • Vedení kurzů v Čj a Aj: Efektivní komunikace, Vedení lidí, Asertivní chování, Telefonní komunikace, Elektronická komunikace, Marketing, Prezentační dovednosti, Time management, Profesionální rozvoj apod. 

Leden 2014 – Únor 2016 – Manutan s.r.o.

  • Podpora e-shopu, Asistentka produkt manažerů (Nákupní oddělení) 
  • Shromažďování údajů o produktech, zakládání nových produktů do databáze, komunikace s dodavateli, psaní a tvorba obsahu pro webové stránky společnosti, apod.,vedení 10 – 5členného týmu zodpovědného za zpracování nového katalogu společnosti

Červen 2012 – Listopad 2013 – lektorka, specialista vzdělávání – OKIN BPO 

  • Školení nových zaměstnanců, příprava a vedení školení měkkých dovedností pro řadové zaměstnance, vytváření školících materiálů a presentací, plánování a organizace interních jazykových kurzů, měření efektivity školení, úzká spolupráce s vedoucími jednotlivých oddělení a managementem za účelem identifikace vzdělávacích potřeb zaměstnanců, výběr vhodných dodavatelů, kalkulace nákladů na školení, účast na vytváření rozpočtu, apod. 
  • Outsourcing - Telekomunikace  

Listopad 2010 – Duben 2012 – Client Service – Rr. Abdyl Frasheri, Tirana, Albánie 

  • Získávání nových klientů, komunikace se stávajícími klienty, organizace a realizace marketingových akcí, sestavování marketingových plánů, příprava marketingových materiálů, realizace reklamních kampaní pro mezinárodní organizace jako např. UNICEF, UNFPA atd. a řadu významných zahraničních i albánských firem jako např. CASA ITALIA, Prealpina, Veneto Banca, apod. 
  • Maniacard Freecard Advertising Media shpk. 
  • Marketing a propagace 

 

Kurzy a certifikáty

Prosinec 2012 – Efektivní telefonická komunikace v anglickém jazyce

  • Ing. Pavel Vopalecký, M.A. 

Prosinec 2012 – Train the trainer – trénink lektorských dovedností

  • Mgr. Petr Daňko

Říjen 2012 – Stress management

  • PhDr. Oswald Schorm, TopVision, Vltavská 24, 150 00 Praha 5

 Duben 2012 Jazyková zkouška a certifikát z Albánštiny 

  • Univerzita v Tiraně, Albánie

 

Jazykové dovednosti

  • Angličtina – C1 
  • Albánština – B2
  • Italština – A2

 

Schopnosti, dovednosti a zájmy 

  • vedení týmu a týmová práce
  • organizační schopnosti, pečlivost, smysl pro zodpovědnost
  • velmi dobré komunikační dovednosti
  • prezentační dovednosti
  • proaktivní přístup 
  • jóga, běh, jízda na kole, cizí jazyky, čtení a psaní knih (autorka knih: Jak prožít život v klidu; Zdraví jako fotbal)