Základy copywritingu a prodejních textů

Sociální sítě NICOM

cena kurzu:
od 4190 Kč bez DPH od 5070 Kč s DPH
?
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
I002
Brno
21.01.2022 - 21.01.2022
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
4 190,00 Kč
I002
Brno
14.03.2022 - 14.03.2022
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
4 190,00 Kč
I002
Brno
02.06.2022 - 02.06.2022
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
4 190,00 Kč
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Ačkoliv se články tváří nevinně, ve skutečnosti jsou tvrdým a nekompromisním prodejním kanálem. V tom spočívá jejich síla. Proto je dnes blog nejdůležitější součástí každého webu či e-shopu.

Napsat článek? Zní to jednoduše. Opak je ale pravdou, pokud chcete psát články, které prodávají, aniž čtenář tuší, že mu produkt cíleně nabízíte. S dobrým obsahem máte jen z poloviny vyhráno.
Druhá část závisí na internetových vyhledávačích a robotech, kteří obsah vašeho webu pravidelně prochází a vyhodnocují. Článek musí být lákavý i pro ně. A jak asi tušíte, šarmem je neokouzlíte. Platí na ně zcela jiné a méně romantické metody a pravidla, které váš web posunou do předních míst ve výsledcích vyhledávání. Na kurzu se naučíte psát články, kterým podlehne čtenář i robot.

Kurz vyučován také interaktivní on-line formou s lektorem. Informace o výuce interaktivní on-line formou s lektorem

Cíl kurzu

  • Vytvořit článek s přidanou hodnotou, která přiláká správnou cílovou skupinu zákazníků na můj web za účelem nákupu produktu nebo služby.

Zaměření kurzu

  • Kurz je vhodný pro všechny začínající copywrittery, správce webů a marketingové specialisty s přesahem do tvorby obsahu,
  • dále pro všechny majitele prodejních webů a e-shopů, kteří si svůj obsah spravují sami bez pomoci specialistů.

Studijní materiály

  • Elektronické autorské materiály v ceně kurzu.

Lektor kurzu: Topi Pigula

  • Začínal jako reportér geografického magazínu Koktejl a později pracoval jako šéfredaktor magazínu Travelfocus a webu Prima ZOOM, pro který napsal více než 1 000 článků. Jeho texty najdete v Hospodářských novinách, české mutaci webu National Geographic a mnoha dalších periodikách.

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.

Obsah kurzu

  • Svět blogů a blogísků – proč lidé píší.
  • Chtěli byste psát? Pár slov o psaní na zakázku – copywritingu.
  • Diskuze na téma čtenářských cílových skupin – pro koho píšeme?
  • Jak má vypadat skladba článku (titulek, perex, stylistika).
  • Kde brát informace a jak je ověřovat.
  • Jak fungují klíčová slova.
  • Jak fungují vyhledávače s ohledem na konkrétní blog/článek.
  • Kde brát a nekrást fotografie.
  • Jak propagovat vlastní psaní na sociálních sítí.
  • Jak měřit dosah článků.

ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE V RÁMCI ABSOLVOVANÉHO OBSAHU KURZU

Co se naučíte

Jak zaujmout

  • Byť to podle pohledu do denního tisku tak nevypadá, tak sociální sítě mají raději seriozní než bulvární obsah. Přesto je potřeba jít titulkem trochu směrem k zábavě. Je potřeba strhnout pozornost, ale nedělat ze sebe hlupáka.
  • Osobní a firemní blogy se díky politice Facebooku se sníženými dosahy zobrazování „firemních“ postů opět stávají branou, kterou o sobě firmy dávají vědět. A to dokonce i pomocí copywriterů.

Kde brát a nekrást

  • Grafická podoba článku dá dynamiku a strhává pozornost. Jenže kde brát fotky, pokud nemáte vlastní zásobu a neplatíte si fotobanku? Možnosti jsou. A nejsou zrovna malé. Zato jsou zdarma – free fotobank je celá řada.
  • Dozvíte se cenné tipy a triky, kde čerpat náměty na články.

Jak složit článek tak, aby zaujal jak čtenáře, tak vyhledávač

  • Základem je myšlenka, souvislost, nápad, který chcete předat dál. Nikdo si ho ale nepřečte, pokud se o něm nedozví. Proto je dobré alespoň v základu vědět, jak fungují algoritmy vyhledávačů a sociálních sítí.
  • Základy SEO, důležitost zpětných odkazů a klíčových slov.

Umění ověřovat informace

  • Ne nadarmo se současnosti přezdívá doba postfaktická, kdy je těžké rozeznat fakta od mýtů a fake news. Které zdroje jsou relevantní a dá se opisovat třeba z wikipedie?

Vypublikováním to nekončí

  • Když je příspěvek publikován, můžete o něm dát vědět na sociálních sítích. Ukážeme vám, jak nejlépe vytvořit propagační post.
  • Jak sledovat čtenost příspěvku přes bitly.com či pomocí Google Analytics.

Návaznost kurzů

Hodnocení kurzu

Tento kurz ještě nikdo nehodnotil

Zobrazit všechna hodnocení
Topi Pigula

lektoři

Lektor fotografických kurzů
Zobrazit tým

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit