Bc. Eva Hermanová

Bc. Eva Hermanová

Lektorka kurzů MS Office

Hodnocení školitele: 94 %

Profesní vývoj

Leden 2016 – dosud – OSVČ – Břeclav, ČR

Poradenské a školící služby v oblasti IT

  • Vzdělávání dospělých na kurzech počítačové gramotnosti (zadavatel Úřad práce ČR), individuální.
  • Školení práce s kancelářským balíkem Microsoft Office a operačními systémy.
  • Windows, nastavení mobilních telefonů s OS Windows a Android apod.

Administrativní práce pro ČEZ a.s.

  • Validace žádostí o přechod k jinému obchodníkovi, práce v informačním systému SAP.

Konzultant pojišťovny Allianz

  • Sjednávání pojištění života, majetku, podnikatelů a finanční produkty výhradně pro pojišťovnu Allianz.

Listopad 2013 – Červen 2015 – 100MEGA Distribution s.r.o. – Brno, ČR

Product manager a Obchodník pro klíčové zákazníky HAL3000

  • Podpora autorizovaných prodejců počítačů HAL3000, příprava nabídek a konfigurací PC.
  • Školení, prezentace pro partnery i koncové zákazníky.
  • Řešení speciálních zakázek a reklamací. Vyhledávání nových prodejních kanálů.
  • Spolupráce s marketingovým oddělením, příprava podkladů pro web, katalogy, inzerci atd.
  • Příprava statistik a vyhodnocování prodejů, příprava a aktualizace portfolia produktů.
  • Úzká spolupráce s technickou podporou, návrh a testování nových produktů a zadávání práce výrobnímu oddělení.

Prosinec 2012 – dosud – Fitness centrum H-Fitness – Břeclav, ČR

  • Práce v rodinném podniku – obsluha fitness centra, péče o klienty včetně tréninků a poradenství v oblasti životosprávy, reklama a marketingové aktivity, jednání s dodavateli, správa webových a Facebook stránek.

Únor 2007 – Prosinec 2010 – Microsoft s.r.o. – Praha, ČR

Partner Account Manager

  • Péče o TOP 70 prodejních partnerů společnosti Microsoft v regionu Vysočina a Morava (Home Office Břeclav).
  • Intenzivní kontakt a pravidelné návštěvy u TOP partnerů.
  • Dle možností a potřeby pomoc dalším obchodníkům v regionu cca 350 klientů v databázi.
  • Vzdělávání a poradenství v oblasti produktů, licencování, aplikace v daném případě.
  • Pravidelná tvorba informačních e-mailů s výtažkem aktualit pro lepší přehled, aktivní vyhledávání novinek v oboru a jejich předávání konkrétním partnerům.
  • Poradenství a pomoc při zvyšování kvalifikace partnera v oblasti Partnerského programu.
  • Správa bonusů a financí z marketingových fondů partnerů i vlastních – využití na reklamu, školení, prezentace.
  • Pravidelný reporting, doručování zpětné vazby z regionů a informace o trhu.
  • Pravidelné vzdělávání v oboru – s osobní účastí na školeních a online či off-line kurzy.
  • Prezentace pro obchodní partnery i jejich klienty, účast na klíčových jednáních či případně zajištění odborníka v dané oblasti podle potřeb partnera.
  • Pořádání akcí – školení v rámci regionu, včetně kompletního zajištění financí, prostoru, lektorů, účastníků.
  • Zodpovědnost za plnění prodejních plánů a cílů u svěřených obchodních partnerů, jejich motivace.
  • Příprava obchodních a marketingových plánů partnerů.
  • Aktivní účast na přípravě strategických a marketingových plánů Microsoft ČR v rámci jednotky OEM.

Únor 2000 – Leden 2007 – RETIA, a.s. – Pardubice, ČR

Referent obchodu a marketingu

  • Akviziční práce a prodej digitálních záznamových zařízení pro telekomunikace a další speciální elektroniky.
  • Hledání nových zákazníků, zpracování nabídek.
  • Zadávání podkladů pro výrobu a fakturaci.
  • Marketingové studie, analýzy, spolupráce s agenturou.
  • CzechTrade, zpracování podkladů pro výběrová řízení a státní dotace.
  • Účast na výstavách a prezentacích společnosti.
  • Práce v propagačním oddělení.
  • Návrh a tvorba inzerce, prezentace společnosti a produktů, tvorba www stránek (www.retia.cz).
  • Kompletní příprava účasti firmy na výstavách, veletrzích a prezentacích v ČR i v zahraničí.

Únor 1999 – 2000 – RETIA, a.s., RETIA Trade, s.r.o. – Pardubice, ČR

Obchodní oddělení – asistent

  • Práce na obchodním oddělení v rámci školní praxe a následná práce při studiu – tvorba intranetu a zpracování podkladů pro marketing.

Vzdělání

2007 – 2010 – Univerzita T. Bati ve Zlíně (IMS) – Brno, ČR

  • Diplom v oboru Sociální pedagogika (titul Bc.)

1996 – 2000 – VOŠ a SPŠE – Pardubice, ČR

  • Diplom v oboru Marketing výpočetní techniky (titul DiS.)

1994 – 1996 – ISŠ Elektrotechnická – COP Pardubice, ČR

  • Maturitní zkouška v oboru Provozní elektronika

1991 – 1994 – SOU Elektrotechnické – Pardubice, ČR

  • Výuční list v oboru Mechanik elektronických zařízení

 

Další vzdělání

Březen 2016 – Allianz pojišťovna a.s.

  • Školení externích poradců Olomouc, ČR

Listopad 2015 – ÚP

  • Rekvalifikační kurz pro provozovatele solárií Brno, ČR

Září 2015 – ÚP

  • Rekvalifikační kurz Výživový poradce Brno, ČR

Červen 2010 – Mercuri International – Praha, ČR

  • Plánování a systém práce Partner Account Managera

Leden 2010 – Rétorika – 2denní školení

  • MgA. Alena Špačková

Březen 2010 – VOX a.s. – lektor Ing. David Gruber – Praha, ČR

  • Koncentrace, paměť, tvořivost – farmulti metoda psychovzorce

Srpen 2009 – World Class Selling – Praha, ČR

  • 3denní školení v angličtině, prodejní koncept na míru společnosti Microsoft

Duben 2009 – DOOR training & consuling – Praha, ČR

  • Efektivní komunikace

Leden 2008 – DOOR training & consuling – Praha, ČR

  • Insights Discovery – psychologické typy dle C.G. Jung

Květen 2006 – České vzdělávací centrum – lektor Jan Přeučil – Brno, ČR

  • Jak poutavě představit a prezentovat vaše produkty

Květen 2003 – Mezinárodní jazyková škola Simply Speaking – Pardubice, ČR

  • Kurz anglického jazyka, Level 2A

Listopad 2002 – OTC Olomouc – Český institut pro marketing – Pardubice, ČR

  • Kurz a kvalifikační zkouška v oboru marketing – CIMA B

Září 2001 – Obchodní a hospodářská komora a VUT – Brno, ČR

  • Kurz Minimum českého exportéra

Červen 2001 – OTC Olomouc – Český institut pro marketing – Praha, ČR

  • Kurz a kvalifikační zkouška v oboru marketing – CIMA A

 

Schopnosti, dovednosti a zájmy

  • velká ochota vzdělávat se v různých oborech
  • pokročilá znalost Microsoft Windows, Office, přehled v počítačovém HW a periferiích
  • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
  • sportovní aktivity (fitness, jízda na koni, volejbal, atd.)
  • studium odborné literatury v různých oborech
  • základy programování (www stránky, mobilní aplikace), tvorba reklamních materiálů v grafických programech

 

Jazykové dovednosti

  • Angličtina – pokročilá znalost
  • Německý jazyk – základy
  • Ruský jazyk

Profil společnosti

NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.

Chtějte o nás vědět více ...

zobrazit více informací

Základní organizační informace

Máte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM? 

Přečtěte si základní informace ...

zobrazit více informací

Možnosti financování kurzů

Hledáte akreditované kurzy DVPP pro pedagogické pracovníky?  Jak mít hrazeno školení pro firmy až z 85 % díky výzvě POVEZ II? Víte, že vám rekvalifikaci může hradit úřad práce? 

Podívejte se na možnosti platby za školení ...

zobrazit více informací

Kontaktujte nás

Fakturační adresa:
Smetanova 3
602 00 Brno
IČ: 26226375
DIČ: CZ26226375
Adresa pobočky:
Zenklova 32/28
180 00 Praha 8
Tel: +420 222 231 100
 
Získávejte novinky a akční nabídky