Kurzy Microsoft Office |
97943
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy grafických programů |
10513
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy CAD a 3D |
9131
počet odškolených uživatelů
92%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy pro IT specialisty |
4443
počet odškolených uživatelů
91%
spokojenost uživatelů
|
Rekvalifikační kurzy |
9057
počet odškolených uživatelů
89%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy tvorby webů |
3062
počet odškolených uživatelů
91%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy soft skills |
2679
počet odškolených uživatelů
94%
spokojenost uživatelů
|
Kurzy fotografování |
13219
počet odškolených uživatelů
93%
spokojenost uživatelů
|
Trénink vyjednávání s vyjednavačemKybernetická bezpečnost NICOM |
Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE
Na kurzu si vyzkoušíte si 4 praktické simulace vyjednávání a dostanete zpětnou vazbu od předního evropského vyjednavače a od ostatních účastníků tréninku. Naučíte se prakticky využívat 19 nejúčinnějších vyjednávacích technik a triků. Posílíte dovednost vyjednat výhodné podmínky a zároveň posílit (udržet) korektní vztahy. Rozvinete schopnosti zvládat stresové a neočekávané vyjednávací situace, schopnosti bránit se nátlaku, manipulaci a nekonstruktivnímu přístupu.
Obecně platné zásady, principy a techniky versus techniky a přístupy, které fungovaly v 70. letech (a někdo je stále učí a doporučuje), ale dnes už nefungují.
4 fáze každého vyjednávání.
Jaké jsou vlastnosti dobrého vyjednavače a jak je rozvíjet.
Typy a styly vyjednávání a jejich úspěšnost.
Podmínky pro dosažení výsledku "win-win" (výhra-výhra).
Principiální vyjednávání podle harvardského konceptu.
Tvrdé a měkké poziční vyjednávání.
Účinné a neúčinné vyjednávací taktiky a strategie (základní přehled).
Zájmy versus pozice a jak využít zájmy ke zvýšení úspěšnosti ve vyjednáváních.
Důležitost vnímání, emocí a komunikace ve vyjednávání.
Analýza alternativ.
BATNA a její využití.
ZOPA a její využití k účinnému manévrování.
Plánování a výměna ústupků.
Jak se bránit nekonstruktivnímu chování, manipulaci, trikům a nátlaku při vyjednáváních.
Příklady z praxe: časté chyby ve vyjednávání.
Případové studie, filmové ukázky, praktický nácvik s poskytováním zpětné vazby, simulace a hraní rolí ("role-plays").
Příklady a analogie, testy a dotazníky, prezentace se zapojením účastníků, diskuze, brainstorming.
Aktuální trendy ve vyjednávání v roce 2018.
Co je a co není vyjednávání.
Kdy je efektivní vyjednávat.
Jaké jsou alternativy k vyjednávání a kdy jim dát přednost před vyjednáváním.
|
|
NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.
Chtějte o nás vědět více ...
zobrazit více informacíMáte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM?
Přečtěte si základní informace ...
zobrazit více informacíHledáte akreditované kurzy DVPP pro pedagogické pracovníky? Jak mít hrazeno školení pro firmy až z 85 % díky výzvě POVEZ II? Víte, že vám rekvalifikaci nebo kterýkoliv jiný kurz může hradit úřad práce?
Podívejte se na možnosti platby za školení ...
zobrazit více informací