Microsoft Outlook – pokročilý kurz

Microsoft Outlook NICOM

cena kurzu:
od 2 580 Kč bez DPH od 3 121 Kč s DPH
?
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
A050
Ostrava
28.03.2019 - 28.03.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
03.04.2019 - 03.04.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Brno
15.04.2019 - 15.04.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Ostrava
14.05.2019 - 14.05.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
23.05.2019 - 23.05.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Brno
06.06.2019 - 06.06.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Ostrava
22.07.2019 - 22.07.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
31.07.2019 - 31.07.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Brno
09.08.2019 - 09.08.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
06.09.2019 - 06.09.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Ostrava
13.09.2019 - 13.09.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Brno
16.10.2019 - 16.10.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
30.10.2019 - 30.10.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Ostrava
11.11.2019 - 11.11.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Brno
09.12.2019 - 09.12.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
A050
Praha
18.12.2019 - 18.12.2019
9:00 - 16:00
1 dny / 8 výukových hodin
Volno
2 580,00 Kč
zobraz všechny termíny
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Po zvládnutí základní práce s poštovním klientem MS Outlook přichází čas ukázat si, že MS Outlook není pouze mail
a kalendář, ale aplikace pro Time Management. Ukážeme si spoustu vychytávek významně urychlujících práci a e-maily, ale především se naučíme automatizaci práce.

Zaměření kurzu

  • Kurz je určen všem, jež při své práci chtějí efektivně využívat dalších možností elektronického diáře MS Outlook
    a skloubit tak práci s elektronickou poštou do komplexního celku efektivně fungujícího v celých pracovních týmech
    a skupinách.
  • Během kurzu se naučíte pracovat s elektronickým kalendářem, plánovat schůzky, nastavit si optimálně jednorázové
    i opakované události, budete umět řídit pracovní úkoly od jejich přidělování přes sledování průběhu až po jejich ukončení. Nikdy neztratíte nápad, který se objevil v průběhu práce apod.

Studijní materiály

Doporučujeme k zakoupení:

  • Microsoft Office Outlook - podrobná příručka, Computer Press

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.

Obsah kurzu

  • E-mail - tvorba vlastních složek, pravidla pro automatické zpracování pošty, označení vlastních komentářů ve zprávě, systémová nastavení modulu pošta pro standardní uživatele, provázanost s ostatními moduly.
  • Kalendář - tvorba/ přesouvání/ úpravy a rušení položek, úprava seznamu priorit, barevné rozlišení priorit + automatické formátovaní položek v kalendáři, přidání seznamu svátků (jmenin, dat výplat, termíny společenských událostí apod.), sdílení kalendářů; zobrazení volného času v kalendáři účastníků akce, provázanost s ostatními moduly.
  • Kontakty - efektivnější zadávání kontaktů ze stejné společnosti, vizitky, kategorie kontaktů, provázanost s ostatními moduly.
  • Úkoly - tvorba/ úpravy a rušení položek, priority, kategorie, delegování úkolu + jeho sledování, provázanost s ostatními moduly.

ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU

  • Poznámky - barvy, kategorie, export do textových souborů
  • Deník - sledování činností: žádosti o schůzky, zadávání úkolů, používání souborů Office..., evidence položek, které se nezaznamenávají automaticky
  • Zástupci - souborů, složek a dalších položek, skupiny...
  • Delegování práv k jednotlivým modulům
  • Veřejné složky
  • Uživatelská nastavení modulů
  • Možnosti zobrazení v jednotlivých modulech
  • Archivace, export a import dat

 

 

Co se naučíte

Pravidla a „rychlé kroky“

  • Naučíme se vytvářet pravidla, která udělají spoustu práce za nás už při příchodu pošty do schránky. Dále se naučíme tzv. Rychlé kroky umožňující opět výrazně urychlit naši práci. Projdeme spoustu nastavení, která Vám umožní doladit nastavení práce s poštou tak, aby byla pro Vás maximálně efektivní.

Pokročilá práce s kalendářem

  • V kalendáři projdeme všechny typy události od akcí, přes opakované akce až po zvláštní události. Naučíme se přidávat nejen svátky ČR a jiných zemí, ale především přidávat vlastní kalendáře. Např. jmeniny, abychom viděli kdy má svátek Tomáš nebo Monika, dále firemní kalendáře s daty výplat, auditů a firemních akcí. Nebo soukromé kalendáře s narozeninami svých blízkých apod. Naučíme náš kalendář automaticky zabarvovat události podle typu – pracovní, soukromé, angličtina… Budeme kalendáře sdílet s ostatními, abychom jim pořád nemuseli psát, kdy máme volno, ale aby si to v našem kalendáři zjistili sami. Pochopitelně mimo zajištění soukromých položek, ty neuvidí.

Spolupráce s ostatními aplikacemi

  • Projdeme složku kontakty a ukážeme si, co je dobré u kontaktů vyplňovat a proč – spolupráce s ostatními aplikacemi, synchronizace s mobilem či tabletem apod.

Dělení úkolů

  • V modulu úkoly si nastavíme oblasti priorit, strategické cíle… dělení dílčích úkolů do jednotlivých kategorií
    a následnou práci s nimi. A to včetně spolupráce s kalendářem, denními úkoly a panelem úkolů.  
  • Plus další moduly podle potřeb posluchačů. Ukážeme si tedy, jak v dnešní moderní době můžeme díky MS Outlook, popř. spolupráce s dalšími aplikacemi MS Office aktivně a přehledně řídit svůj čas, priority a úkoly. Vždy budete mít přehled, zda za dva měsíce máte v 17:00 volno či nikoliv a to kdykoliv a kdekoliv. A hlavně snadno a rychle, protože jinak by se to nevyplatilo.

Návaznost kurzů

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Fotogalerie

Microsoft Outlook - pokročilý kurz
Microsoft Outlook - pokročilý kurz
Microsoft Outlook - pokročilý kurz
Microsoft Outlook - pokročilý kurz
Microsoft Outlook - pokročilý kurz
Microsoft Outlook - pokročilý kurz

Hodnocení kurzu

Dana Tunková (100%)

super

Marie Machová, Bc., DiS. (100%)

Děkuji, opět výborné

Bc. Hana Kaderková (96%)

Děkuji za kurz, byl pro mě přínosem, našla jsem nové cesty, jak používat Outlook. Vzhledem k tomu, že jsem byla den předen určena jako náhradním jsem neměla žádná očekávání, tudíž tento bod hodnotím od boku.

Christine Erbmannová (100%)

vecne, jasne, informace velmi dobře a srozumitelne podane, mile a pratelske chovani

Bc. Monika Kostková (88%)

Vynikající přednes, dokáže velmi poutavě zaujmout posluchače, srozumitelný i pro "normální" lidi :-), tzn. neodborníky. Děkuji. Rozhodně doporučím dále.

Kateřina Týkalová (100%)

Děkuji za praktické, stručné, jasné, sympatické vedení kurzem, bylo to příjemné a přijdu zase na školení OneNote. A doporučím Vás.

Hana Břečková (100%)

Vse srozumitelne vysvetleno

Tereza Holečková (100%)

Petr Kobík (100%)

Jsem rád, že mě vyučoval právě tento lektor. Myslím si, že mě školení posunulo a zcela naplnilo mé potřeby. DĚKUJI!

Gajdoš Luděk (100%)

pleskáme mu

Kristýna Špačková (88%)

Akorát dlouhé vhodné praktické informace, které jsou potřeba.

Kateřina Vaníčková (100%)

Kurz byl záživný + praktické věci byli super.

Tomáš Vlačiha (100%)

Na panu Kičmerovi je vidět, že ho práce baví. Tímto faktem je ovlivněn celý kurz. Obecně hodnotím kurz velmi kladně.

Zuzana Klacková, Ing. (100%)

dobrý lektor, který dokáže zaujmout a předává znalosti zájemcům kurzu

Soňa Nová Červenková, Mgr. (88%)

Vidět, že se vyzná a umí.

anonym (88%)

Moc se mi líbilo, že byl stále mezi námi a pomohl a upřesnil, když se nám nedařilo něco najít a nastavit. Také že jsme pokračovali, až všichni měli hotový předchozí krok.

Daniel Veselý (100%)

BYLO TO SUPER, TEĎ JEŠTĚ ABY CO JSEM NABYIL, JSEM TAKY NEZTRATIL...

Renata Janečková (96%)

výborné znalosti

Jiří Jelínek (100%)

Děkuji

anonym (100%)

Super

Martina Fáčová (100%)

dobře vedený kurz

Petra Kolomá (96%)

Spokojenost.

Eva Kubíková (100%)

Vše v pořádku

Božena Felgrová (96%)

Erudovaný, připravený, nadšený.

Nikol Krejcarová (100%)

V pořádku.

Barbora Reiterová (100%)

Příjemný a vtipný pán

Martin Moravec (100%)

plně a výborný

Daniel Soška (100%)

Velmi dobrý, ochotný, super přehled o tématu

Matúš Folenta (75%)

Mohol ísť trochu rýchlejším tempom

Michal Zelenka (100%)

výborný

Lucie Balážová (100%)

vtipně podané, dozvěděla jsem se dobré vychytávky

Kristýna Maternová (100%)

Vše naprosto v pořádku, kurz splnil má očekávání, doporučila bych ho dalším zájemcům.

Mgr. Adam Hykl (100%)

V kurzu byl díky malému počtu uchazečů velmi milý, osobní přístup lektorky a příjemná atmosféra. Bylo skvělé, že jsme mohli vyřešit osobní plány a otázky k používání aplikace. Moc děkuji, mnoho věcí do práce zahrnu.

Mgr. Iva Koudelková (100%)

praktický výklad, zaměřeno na důležité věci při práci s poštou

Klára Pikausová (100%)

Věcný, vtipný.

Petra Zápotocká (100%)

Úžasný lektor, přínosné školení. Děkujeme

Bc. Hrušková Ludmila (100%)

Vysoce profesionální, vynikající lektor s empatickými schopnostmi. Děkuji za vysvětlení/objasnění mých konkrétních dotazů.

Eva Lioliu (100%)

Empatický, systematický profesionál.

Ing. Soňa Brandejská (100%)

vše zodpovězeno, profesionální přístup a znalosti

Peter Bartoš, MBA (100%)

Výborný přístup, profi znalosti

anonym (88%)

Marek Böser (100%)

Líbilo se mi plnění úkolů live, které bylo propojené s emailovou schránkou vedle sedícího účastníka kurzu.

Nikol Varčevová, Ing. (100%)

Ochotně zodpověděl všechny individuální dotazy. Skvělé praktické tipy, které velmi ulehčí každodenní práci. Děkuji

Iva Hovězáková (100%)

Děkuji

Kamila Menšíková, Mgr. (96%)

Individuální přístup k jednotlivcům a jejich potřebám. Děkuji

Tomáš Veselý (100%)

Děkuji za rozšíření obzorů v rámci školení Microsoft Outlook.

Petr Kerhat (100%)

Rád bych u něj absolvoval i jiné kurzy.

Daniel Sova (100%)

Naprostá spokojenost, všechny doplňující dotazy zodpovězeny.

Lukáš Hála (100%)

Byl jsem spokojený ze způsobem prezentace, i jejich praktickými ukázkami. Vřele doporučuji.

Jan Sedlačík (75%)

Dobrý lektor je evidentní, že z této oblasti skutečné znalosti a zkušenosti z praxe.

Blanka Škarecká (100%)

super

Jaroslav Gabriel (92%)

velmi dobrý,

Petr Kostýlek (79%)

ochotný

Pavel Kramár (100%)

dobrá práce

Jiří Kotík (92%)

Super

Ing. Robert Mikéska (100%)

Profesionální přístup

Jaroslav Vítek (92%)

Profesionál každým coulem

Ing. Martin Čupr (92%)

velká spokojenost! děkuji

Zora Schmidtová (100%)

Výborný, spokojenost! Děkujeme :)

Kateřina Komárková (100%)

Velmi příjemný přednes:)

Šimák (75%)

dobrý brzo se ozvu

Ing. Fluxa Zdeněk (96%)

velmi srozumitelný projev i vysvětlení probíraných témat.

Ing. Kovalíková Mária (100%)

Skvělý lektor.

Ing. Rosůlek Zdeněk (88%)

děkuji

Čejka Lukáš (100%)

Panu Kičmerovi bylo dobře rozumět a měl velkou trpělivost. Byl to pro mě velký přínos. Děkuji.

Gajdoš Luděk (100%)

Vše bylo srozumitelně a názorně předvedeno. Jsem velmi spokojený. Získal jsem informace o všem co jsem požadoval a co jsem očekával. Děkuji

Mgr. Veronika Macíčková (100%)

Bylo to velmi přínosné.

Petra Křížová (79%)

Výklad lektora byl velmi příjemný, srozumitelný. Kurz zcela naplnil má očekávání.

Veronika Votavová (100%)

aktuální informace k praktickému použití

Vít Fröhlich (100%)

kurz byl zajímavý a informacemi pro mě přínosný.

Zuzana Janečková (100%)

Vše bylo k plné spokojenosti, skvěle reagoval na dotazy

Zuzana Formanová (100%)

velmi zajímavé

Tomáš Rumpík (100%)

Velmi dobré vyjadřovací schopnosti lektora, ochotně vše vysvětlil, příjemná atmosféra kurzu.

Jakub Mašek (100%)

Super

Václav Moravec (88%)

Díky!

Kateřina Lisová (92%)

podrobné vysvětlování, které bylo srozumitelné

Rastislav Tesár (75%)

Velmi dobrý výkon a snažil se. Empaticky přístup.

Jana Zemánková (63%)

příjemné vystupování i praktický výklad co se k čemu může hodit, ovšem příliš mnoho zdrobnělin

anonym (79%)

fanj týpek

Michala Beranová (92%)

Klidný, vstřícný, vnímavý

Ilona Stachová (96%)

výborně prezentuje témata

Věra Popelková (100%)

Musím poděkovat lektorovi, kurz byl pro mě přínosem. Celý den byl pohodový, mám z kurzu velmi dobrý pocit. Ještě jednou moc děkuji. Popelková

Ivana Krčmářová (100%)

Veronika Dvořáková, Ing. (79%)

Spokojenost.

anonym (79%)

Byla jsem s lektorem spokojená...profesionalita, přístup, příjemné vystupování, srozumitelný výklad, výborná verbální komunikace.

Vlažný Petr (75%)

velmi dobrý

Hakenová Irma (83%)

vstřícný přístup, ochota, vše probíhalo v pohodě, dost času na vyzkoušení

Zobrazit všechna hodnocení
Ing. Luboš Maláč

lektoři

Vedoucí vzdělávání, garant Microsoft kurzů
Luboš Kičmer

lektoři

Lektor MS Office a grafických programů
Milan Vyležík

lektoři

Lektor MS Office, Adobe a Autodesk programů
Bc. Lubomír Ošmera

lektoři

Lektor kurzů technologií Microsoft a MS Office
Ing. Milan Tomeš

lektoři

Lektor MS Office a Soft Skills
Jana Vejpustková

lektoři

Lektorka MS Office, programování, grafiky
Mgr. Radka Kokojanová

lektoři

Lektorka kurzů MS Office a akreditovaný tester ECDL
Ing. Milena Kadeřábková

lektoři

Lektorka kurzů MS Office
Ing. Mojmír Král

lektoři

Lektor MS Office a grafických programů
David Dvořák

lektoři

Lektor MS Office a grafiky a webů
Zobrazit tým
 

Profil společnosti

NICOM byl založen již v roce 1992. Díky více než 140 000 odškolených klientů patří k největším poskytovatelům počítačových i fotografických kurzů pro jednotlivce a firmy v celé ČR.

Chtějte o nás vědět více ...

zobrazit více informací

Základní organizační informace

Máte nejasnosti ohledně objednávky nebo realizace školení? Chcete znát odpovědi na nejčastěji kladené dotazy klientů školicího střediska NICOM? 

Přečtěte si základní informace ...

zobrazit více informací

Možnosti financování kurzů

Hledáte akreditované kurzy DVPP pro pedagogické pracovníky?  Jak mít hrazeno školení pro firmy až z 85 % díky výzvě POVEZ II? Víte, že vám rekvalifikaci může hradit úřad práce? 

Podívejte se na možnosti platby za školení ...

zobrazit více informací

Kontaktujte nás

Fakturační adresa:
Smetanova 3
602 00 Brno
IČ: 26226375
DIČ: CZ26226375
Adresa pobočky:
Zenklova 32/28
180 00 Praha 8
Tel: +420 222 231 100
 
Získávejte novinky a akční nabídky