Staňte se chytrým správcem sociálních sítí

Sociální sítě NICOM

cena kurzu:
od 3231 Kč bez DPH od 3910 Kč s DPH
?
Dárkový poukaz

Dárkový poukaz s platností půl roku (obdarovaný si sám vybere termín).
Bližší informace o dárkovém poukazu naleznete ZDE

Termíny
Město
Pouze slevy
Garance otevření
I00
Brno
09.10.2020 - 09.10.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
I00
Praha
12.10.2020 - 12.10.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
garance otevření kurzu
I00
On-line výuka
12.10.2020 - 12.10.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
10%
3 231,00 Kč
akční nabídka
I00
On-line výuka
30.11.2020 - 30.11.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
10%
3 231,00 Kč
akční nabídka
I00
Praha
30.11.2020 - 30.11.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
I00
Brno
02.12.2020 - 02.12.2020
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
I00
Ostrava
15.02.2021 - 15.02.2021
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
I00
Ostrava
07.05.2021 - 07.05.2021
9:00 - 16:00
1 den / 8 výukových hodin
Volno
3 590,00 Kč
zobraz všechny termíny
Základní informace Obsah kurzu Co se naučíte Návaznost kurzů Zaslat dotaz ke kurzu Fotogalerie

Základní informace

Kdo není na Facebooku, jako by nebyl. Když už na něm jste, musíte být vidět. Facebook se snaží na firmách hlavně vydělat a tlačí je do velkých investic za reklamu. Stále však existují možnosti, jak zde za málo peněz získat hodně muziky. Toto školení je zaměřeno převážně na praktické tipy a triky, které vám pomůžou prosadit se v dnešním extrémně konkurenčním prostředí a zároveň výrazně nezasahovat do svého rozpočtu.

Dobrý administrátor sociálních sítí má dnes pro firmu cenu zlata, protože může zásadně ovlivnit její reputaci. Cílem tohoto kurzu je udělat z vás správce sociální sítě, o kterého vaše společnost nebude chtít nikdy přijít.

Jediný, kdo bude litovat, že jste se kurzu zúčastnili, je vaše konkurence!

Kurz vyučován také interaktivní on-line formou s lektorem. Informace o výuce interaktivní on-line formou s lektorem

Zaměření kurzu

  • Kurz je vhodný pro začínající administrátory Facebooku, kteří se potřebují zorientovat v jeho rychle se měnícím prostředí a zjistit hlavní metriky, které je nutné sledovat.
  • Ideální je také pro začínající podnikatele nebo uživatele, kteří se v budoucnu plánují vydat cestou specialisty sociálních sítí.
  • Ocení jej i lidé, kteří chtějí svoji práci a její výsledky na této sociální síti prezentovat.

Po celou dobu kurzu je pro vás připraveno bohaté občerstvení a kvalitní káva.

Obsah kurzu

  • Svět sociálních sítí v číslech (Facebook, Instagram, Twitter)
  • Specifika jednotlivých sociálních sítí a jejich vhodnost pro vaše podnikání smyl
  • Efektivní vedení Facebookového profilu firmy s minimálními výdaji
  • Jaký obsah a jakým způsobem ho sdílet se svými fanoušky

ZDARMA INDIVIDUÁLNÍ KONZULTACE PO UKONČENÍ KURZU

  • Kde najít legálně použitelné obrázky
  • Tipy na práci s legálními free aplikacemi, které vám pomohou posty vyrábět na vysoké grafické úrovni a přitom nezaplatíte ani korunu
  • Jak zvládat diskuzi na Facebooku
  • Instagram a zásady jeho používání

Co se naučíte

Jak zaujmout

  • Sdílení obsahu není jen vkládání nahodilých příspěvků a fotek. Existuje řada postů, jejichž používání je oblíbené a fanoušci na ně rádi reagují. Naučíte se, jak používat klasický post, anketu, gif, fotografii, obrázek s logotypem, galerii nebo třeba obligátní soutěž.

Kde brát a nekrást

  • Sdílení na Facebooku s sebou nese i nutnost používání obrázků. Pokud ale nejste zkušený grafik, určitě oceníte pár tipů na to, kde zdarma a legálně najít lákavé a kvalitní obrázky pro vaší firemní prezentaci. Není tajemstvím, že Facebook dává při zobrazování obsahu přednost kreativním a pestrým postům před těmi tradičními.
  • Dozvíte se cenné tipy a triky kde čerpat náměty na fungující posty

Kde sledovat a jak vyhodnocovat dopad postů

  • Vytvořit kvalitní post je základ. U toho to však nekončí, abyste byli úspěšní naučíme vás, jak a kde sledovat a vyhodnocovat úspěšnost jednotlivých postů a co z té dávky čísel můžete vyčíst. Po absolvování kurzu budete také zběhlí v tom, jak udržet svůj post ve feedu.

Umění vést a moderovat diskuzi na Facebooku

  • Naučíte se, jak správně komunikovat v komentářích, jak se vyrovnat s nenávistnými komentáři a jak na ně reagovat.

Základní pravidla používání Instagramu

  • Po skončení kurzu budete mít povědomí o instagramové komunitě a jakým obsahem ji zaujmout. Čím jste zaujali uživatele na Facebooku, ho už znovu nezaujmete na Instagramu. Přichází tam totiž za rozdílným účelem.
  • Ukážete si funkce Instagramu a jak je využívat. Zabrousíte také do pravidel používání hashtagů. Víte, které jsou nejpoužívanější? My vám je prozradíme.

 

 

 

Návaznost kurzů

Hodnocení kurzu

Tereza Hromádková (100%)

Lektor měl velmi praktické rady, které rozhodně využiji. Díky.

Jana Kopišťová, DiS. (96%)

Lektora hodnotím velmi kladně. Byl vstřícný, ochotný a vše se snažil podrobně vysvětlit...

Adam Roško (100%)

Vynikající spolupráce a ochota ze strany lektora.

Pavel Křivánek (83%)

anonym (100%)

Kurz byl přehledný a přinesl mi řadu nových informací, i když jsem dlouhodobá uživatelka.

Monika Hudáková (100%)

ohromné zkušenosti, skvělé příklady, lidský přístup s trpělivostí, umí vysvětlit složité věci jednoduše velká spokojenost

Alena Říhová (100%)

Pan Topi vše říkal velice zajímavě a hlavně srozumitelně, takže to pro nás bylo velice přínosné. Když kdokoli cokoli nevěděl nebo si nebyl jistý, pan Topi nám vše zopakoval a vysvětlil přesně tak, aby to pochopili všichni, Děkujeme :)

Anna Šťastná (79%)

Pan Topi nám předal spoustu cenných rad srozumitelným a vtipným stylem, věnoval se nám velmi individuálně. Děkujeme a určitě doporučujeme.

Tereza Hájková, Ing., Ph.D. (96%)

Bylo to super, děkuji :-)

Ing. Jana Suchánková (96%)

Super

Jana Kozůbková (100%)

Skvělý lektor. Děkuji

Zobrazit všechna hodnocení
Topi Pigula

lektoři

Lektor fotografických kurzů
Zobrazit tým

Zaslat dotaz ke kurzu

Kontaktní osoba: *
E-mail: *
Telefon: *
Váš vzkaz:
* - Takto označené položky je nutné vyplnit